EVENIMENT DE INFORMARE ȘI ANIMARE organizat la sediul GAL Ținutul Haiducilor în data de 27.07.2017

 Asociația Parteneriat GAL Ținutul Haiducilor  desfășoară  evenimente de informare și animare a teritoriului în cadrul proiectului „Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare” Sub-Măsura 19.4, Măsura 19 – Dezvoltare locală LEADER.        

Persoanele  interesate sunt invitate să participe la întâlnirea de animare care va avea loc la sediul GAL Ținutul Haiducilor începând cu ora 10.00.

Astfel, în data de 27 iulie 2017, experții GAL Ținutul Haiducilor și experții invitați îi vor informa pe cei prezenți, potențiali beneficiari (fermieri, asociații agricole, asociații de producători, procesatori, întreprinderi din domeniul non-agricol, turism, actori relevanți din comunitate, membrii parteneriatului, alți actori locali interesați de granturile existente pentru finanțare prin Strategia de dezvoltare locală) cu privire calendarul lansărilor de proiecte și măsurile ce sunt finanțate prin Strategia de Dezvoltare Locală (SDL):

  • Fișa de măsură M3.1.a3A Scheme de calitate
  • Fișa de măsura M4.2.a3A Procesare locală
  • Fișa de măsură M6.2.a6A Investiții în activități neagricole
  • Fișa de măsură M6.2.b6A Tradiții
  • Fișa de măsură M7.5.a6B Infrastructură turistică mică
  • Fișa de măsura M16.4.a.13A Lanțuri scurte
  • Fișa de măsură M16.76B Strategie de branding

Raluca Matroș – Expert comunicare

Mobil: +40 736 641 433

Adresă e-mail: raluca.matros@gmail.com